UCplus
UCplus er et uddannelsescenter, der hvert år hjælper unge og voksne videre på arbejdsmarkedet. De tilbyder danskkurser og -prøver, transportkurser, samt vagt- og sikkerhedskurser på tværs af 8 lokationer i Danmark.
UCplus har mere end 40 års erfaring med voksenundervisning og et fun fact er, at de er den ældste danske uddannelsesinstitution for buschauffører.
Hos Become har vi i mere end 5 år hjulpet UCplus med al deres digitale markedsføring.
Hør Adil fra UCplus fortælle om samarbejdet med Become:
Mål: At hjælpe UCplus med at tiltrække flere kursister og elever.
Løsning: Gennem digital marketing gør vi potentielle kursister og elever opmærksomme på og interesserede i de mange uddannelser og kurser, som UCplus tilbyder.
Becomes arbejde
Hvad har vi gjort?
UCplus har været kunde hos os i en lang årrække, og vi har et tæt og stærkt samarbejde. Become hjælper UCplus med at skabe opmærksomhed og øge kendskabet omkring de forskellige uddannelser og kurser.
Vi vil gerne ligge øverst i søgeresultaterne, når potentielle kursister og elever søger efter nye karrieremuligheder, specifikke kurser eller uddannelser. Derfor arbejder vi strategisk med Google Ads og SEO, så vi kan kravle til tops på relevante søgninger og hente trafik til websitet.
Med både sprogkurser, transport- og sikkerhedsuddannelser henvender UCplus sig til en bred og forskelligartet målgruppe. Become hjælper derfor med at lave tilpassede annoncer på både Google, LinkedIn og Meta for at nå ud til de helt rette målgrupper med de rette budskaber – og på de rette tidspunkter.
Adil Asghar, digital projektleder hos UCplus
Opgaver
Become har hjulpet UCplus med:
- SEO
- Google Ads – søgeannoncer
- Google Ads – display bannere
- Meta Ads
- LinkedIn kampagner
- Tracking
- Løbende sparring og rapportering