Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

PSE-PARTS

Mærkbar effekt ved udsendelse af nyhedsbrev

PSE-Parts

At repræsentere de stærkeste brands i Norden. Det er visionen i PSE-Parts, som sælger motocross-udstyr til forhandlere.

Med et salgsteam af passionerede og dedikerede folk og en god portion erfaring i bagagen har PSE-Parts de sidste ti år stået i spidsen for at forhandle udstyr til forhandlere i hele Skandinavien.

Vores primære opgave i forhold til PSE-Parts går derfor ud på at hjælpe dem med at nå ud til forhandlerne og få dem til at købe mere – ofte uden at påvirke slutforbrugeren direkte.

Af samme grund er PSE-Parts en meget spændende case for os som online markedsføringsbureau.

+
7,63
%
af hjemmesidens samlede sessioner kommer via nyhedsbrevet
stigning
i sidevisninger på dage med nyhedsbrev
Fordobling
af sessioner fra nyhedsbrev siden august 2016
Udvidet salgskatalog

Nyhedsbreve som direkte kommunikationskanal

Den vigtigste del af vores arbejde med PSE-Parts er nyhedsbreve.

Nyhedsbrevet fungerer som en direkte kommunikationskanal til PSE-Parts’ reelle kunder, så formålet er derfor i højere grad, at nyhedsbrevet skal fungere som et udvidet salgskatalog til inspiration og påmindelse om at købe ind frem for at skabe bestemt indhold og interesse om PSE-Parts-brandet.

I nyhedsbrevene lægger vi som regel fokus på ét brand ad gangen, hvor forskellige produkter bliver fremhævet. På den måde kommer vi hele vejen rundt om hvert produkt, da de forskellige brands ofte producerer mange forskellige typer varer. Det giver således modtagerne et overblik, og vi skaber samtidig interesse for det udvalgte brand.

Fordi nyhedsbrevet er omdrejningspunktet, er et af vores succeskriterier derfor at fastholde læserne og undgå frafald.

“For PSE-Parts har det været en positiv oplevelse, at Compell (red.: nuværende Become) har overtaget ansvaret for udsendelse af nyhedsbrevet. Det har betydet, at vi nu har fået et ensartet udtryk i vores nyhedsbrev, som bliver sendt ud hver 14. dag – og derudover har det også haft en mærkbar effekt på vores forretning..”

– Søren Koch, Indehaver, PSE-Parts

Andre resultater

Hos Become hjælper vi PSE-parts med:

Nyhedsbreve

Annoncering med remarketing (bannere)

Facebook-annoncering

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tobias Olesen

Kundechef & Partner

Vores cases

Se vores resultater

Kglteater_19
Det Kongelige Teater
CASE: Become hjælper Det Kongelige Teater med alt, der rimer på digitalt.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Det Kongelige Teater her...
Case - become  - 3
A.C. Perchs Thehandel
CASE: 10 års samarbejde om digital markedsføring.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med A.C. Perchs Thehandel her...
Sopra-Steria
Sopra Steria
CASE: Become øger kendskabet til Sopra Steria.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Sopra Steria her...