Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

Den Gamle By

Digital indsats sælger billetter til Den Gamle By

Den Gamle By

Gå en tur gennem brostensgader, baggårde og boliger – og besøg bageren, brodeributikken eller benzintanken. I Den Gamle By kan du tage på tidsrejse og opleve Aarhus med hele familien.

Den Gamle By er et kulturhistorisk specialmuseum med en mission, at historien skal ud til folk. Ambition er at nå ud til så mange mennesker som muligt – og den ambition hjælper Become med at opnå.

Hør Lars fra Den Gamle By fortælle om samarbejdet med Become:

Pro bono-aftale

Den Gamle By har i mange år været en af vores pro bono-kunder. Vi vil nemlig gerne støtte op om den gode sag og kulturen i Aarhus.

Mål: Den Gamle By skal nå ud til så mange mennesker som muligt 

Løsning: Skabe synlighed og øge salget af billetter og årskort gennem digitale kanaler

Becomes arbejde

Hvad har vi gjort?

I Become hjælper vi Den Gamle By med digital markedsføring. Målet er større synlighed, trafik og konverteringer. Brugerene skal inspireres og få lyst til at planlægge et besøg, deltage i events og købe billetter. 

Vi hjælper med at optimere tilstedeværelsen på de sociale medier, med søgeannoncer og bannere via Google Ads, samt annoncer på YouTube. 

I 2020 åbnede Den Gamle By en webshop, der lettede presset på køen – både for de ansatte og for de besøgende. Hos Become har vi hjulpet med at udbrede online shoppen, skaffe flere konverteringer og køb.

Jeg betragter Become som en samarbejdspartner – ja, måske næsten en kollega – som vi hele tiden kan sparre med. De har hele tiden har fingeren på pulsen og altid fokus på markedsføringsbudgettet. Vi er super glade for samarbejdet.

Lars Vesterlykkegaard, Kommunikationschef i Den Gamle By

Opgaver

Become har hjulpet Den Gamle By med:

Strategisk sparring 

Facebook Ads

Google Ads – søgeannoncer

Google Ads – bannere

Søgeordsoptimering (SEO)

Grafik

Tracking og løbende rapportering

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tobias Olesen

Kundechef & Partner

Vores cases

Se vores resultater

Kglteater_19
Det Kongelige Teater
CASE: Become hjælper Det Kongelige Teater med alt, der rimer på digitalt.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Det Kongelige Teater her...
Case - become  - 3
A.C. Perchs Thehandel
CASE: 10 års samarbejde om digital markedsføring.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med A.C. Perchs Thehandel her...
Sopra-Steria
Sopra Steria
CASE: Become øger kendskabet til Sopra Steria.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Sopra Steria her...