Den Gamle By
Gå en tur gennem brostensgader, baggårde og boliger – og besøg bageren, brodeributikken eller benzintanken. I Den Gamle By kan du tage på tidsrejse og opleve Aarhus med hele familien.
Den Gamle By er et kulturhistorisk specialmuseum med en mission, at historien skal ud til folk. Ambition er at nå ud til så mange mennesker som muligt – og den ambition hjælper Become med at opnå.
Hør Lars fra Den Gamle By fortælle om samarbejdet med Become:
Pro bono-aftale
Den Gamle By har i mange år været en af vores pro bono-kunder. Vi vil nemlig gerne støtte op om den gode sag og kulturen i Aarhus.
Mål: Den Gamle By skal nå ud til så mange mennesker som muligt
Løsning: Skabe synlighed og øge salget af billetter og årskort gennem digitale kanaler
Becomes arbejde
Hvad har vi gjort?
I Become hjælper vi Den Gamle By med digital markedsføring. Målet er større synlighed, trafik og konverteringer. Brugerene skal inspireres og få lyst til at planlægge et besøg, deltage i events og købe billetter.
Vi hjælper med at optimere tilstedeværelsen på de sociale medier, med søgeannoncer og bannere via Google Ads, samt annoncer på YouTube.
I 2020 åbnede Den Gamle By en webshop, der lettede presset på køen – både for de ansatte og for de besøgende. Hos Become har vi hjulpet med at udbrede online shoppen, skaffe flere konverteringer og køb.
Lars Vesterlykkegaard, Kommunikationschef i Den Gamle By
Opgaver
Become har hjulpet Den Gamle By med:
Strategisk sparring
Facebook Ads
Google Ads – søgeannoncer
Google Ads – bannere
Søgeordsoptimering (SEO)
Grafik
Tracking og løbende rapportering