A.C. Perchs Thehandel øger omsætningen år efter år
A.C Perch’s Thehandel er Danmarks ældste theforretning. Den er drevet af en altoverskyggende passion for the og kærligheden til de gode, gamle traditioner, som har fulgt forretningen gennem syv generationer. Det er blandt andet derfor, de stadig skriver the med ‘h’ og tiltaler deres kunder med De, Dem og Deres. For sådan har det været siden den første butik åbnede i 1835.
Og sådan skal det også være, når du møder Perch’s online, hvor deres tilstedeværelse skal være 100% i tråd med det brand, som de har opbygget gennem tiden. Siden 2011 har Perch’s samarbejdet med Become om deres online markedsføring.
Hør Christian fra Perchs fortælle om samarbejdet med Become:
Mål
At sikre rentabel markedsføring via tæt samarbejde på tværs af markedsføringsplatforme i Danmark og Norge.
Løsning
At tænke hele forretningen ind i den digitale strategi, eksekvere på den og optimere løbende.
– Christian Hincheldey Direktør, A.C. Perchs Thehandel
Becomes arbejde
Hvad har vi gjort?
A.C. Perch’s Thehandel var en vores allerførste kunder – og vi er glade for og stolte over at have dem med ombord endnu. Gennem 10 års tæt samarbejde har vores ydelser varieret, så vi hele tiden har kunne levere præcis den digitale markedsføring og sparring, som Perch’s havde behov for.
Hele vejen igennem har vi stået på sidelinjen som sparringspartner og rådgiver i forhold til den overordnede strategi. Vores lange samarbejde har givet os stort indblik i og forståelse for forretningen, samt mulighed for hele tiden at være proaktive på mulig optimering af deres digitale markedsføring.
Hos Become hjælper vi Perch’s med deres sociale medier, Facebook Ads, Google Ads og tekster til både SEO og nyhedsbreve. Det brede spekter giver os mulighed for at sætte fokus på de ting, der virker bedst i enhver kontekst – og skrue og op ned for eksempelvis annonceringen på forskellige kanaler for at skabe de bedste resultater på bundlinjen.
Hvordan indsigter på tværs skaber værdi
Vores indsigt i populære Google-søgninger viste os, at der på dette tidspunkt var godt gang i søgninger efter gaveæsker. Derfor foreslog vi Christian fra Perch’s, om vi ikke skulle sende et nyhedsbrev ud om emnet. Den var han med på – og det var læserne også.
Ved at udnytte data på tværs og være proaktiv over for kunden leverede vi et nyhedsbrev med en åbningsrate på 39,5% og klikrate på 15%.
SAMARBEJDET
Det hjælper vi med A.C. Perchs
- 360 graders sparring, rådgivning og strategiplanlægning
- Annoncering på Facebook og Instagram
- Facebook-plan og community management
- Nyhedsbreve
- Google Ads – søgeannoncer
- Google Ads – bannere
- Google Analytics
- Cookie-håndtering på website
- Blogging
- SEO
- Månedlig status og rapportering