Det Kongelige Teater
Det Kongelige Teater har ligget i København siden 1748 og byder i dag på både skuespil, opera og ballet.
Et teater er intet værd uden de tilskuere, der støtter og oplever de mange forestillinger sæson efter sæson. Derfor hjælper Become Det Kongelige Teater med online markedsføring, så de teaterglade danskere bliver inspireret til at købe billetter til de næste store shows og små intime stykker.
Hør Pernille fra Det Kongelige Teater fortælle om samarbejdet med Become:
Become hjælper os med alt, der rimer på digitalt. Vi er et stærkt digitalt team herinde, men vi vil ikke være foruden Become i forhold til det. De er ligesom en del af os, og de er en hjælpende hånd. De er dedikerede og vil gerne udfordre os. Man kan bare fornemme, at man gerne vil have, vi er glade. Vi har sådan en følelse af, vi altid får lidt mere end det, vi både betaler og beder om.
Pernille Rasch, Marketingchef ved Det Kongelige Teater
Opgaver
Become har hjulpet Det Kongelige Teater med:
- Strategisk sparring
- Google Ads – søgeannoncer
- Google Ads – bannere
- Facebook Ads
- Søgeordsoptimering (SEO)
- Grafik
- Tracking
Foto øverst: Camilla Winter